Apa itu CLOTH DIAPERS

Bismillah...





"ADAKAH ANDA MASIH LAGI TERCARI-CARI LAMPIN YANG SESUAI UNTUK ANAK ANDA?????......"
"DI SAYANGKU CERIA.BLOGSPOT ADA JAWAPANNYA.......DISINI KAMI ADA MENJUAL PRODUK-PRODUK LAMPIN KAIN MODEN YANG DIKENALI SEBAGAI CLOTH DIAPER......."

Cloth Diapers adalah lampin pakai buang moden..ianya berfungsi seakan - akan lampin pakai buang..yang paling penting CD ni boleh dibasuh setiap kali selepas penggunaannya. Lampin Kain Moden ini adalah MENGGANTIKAN lampin kain tradisional yang dahulunya perlu dipakai dengan pelindung lampin dan pin yang besar, sekarang tidak lagi......lampin kain moden (Cloth Diaper) LEBIH MUDAH digunakan dan dapat membantu ibu bapa menguruskan bayi dengan lebih efektif. Cloth Diaper telah dilengkapi dengan Polyurethane Laminate (PUL) yang kalis air dan tidak mudah bocor bagi bahagian luarnya dan cuttingnya juga cantik dan amat selesa.

Ianya dilengkapi dengan poket sebagai tempat untuk memasukkan insert yang boleh menyerap sehingga 4 kali basahan. Bahagian dalam Cloth Diaper juga dilapisi dengan micro fleece yang mesra kepada kulit bayi yang lembut dan tidak menyebabkan ruam lampin. Cloth Diaper juga mudah untuk dibasuh...hanya masukkan ke dalam mesin basuh dan keringkan...Penggunaannya LEBIH TAHAN LAMA dan boleh dipakai sehingga anak anda pandai untuk buang air sendiri ( +-3 tahun).




0 Comments:

Post a Comment



My Heart My Soul

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers